خدمات پورتال پوبان برای رشته مهندسی شیمی

خدمات پورتال پوبان برای رشته مهندسی شیمی

خدمات پورتال پوبان برای رشته مهندسی شیمی

خدمات پورتال پوبان برای رشته مهندسی شیمی

ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی شیمی

  ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی شیمی


مترجمان گروه مهندسی شیمی پورتال پویان از تجربه کافی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی مهندسی شیمی برخوردار بوده و مقالات متعددی در زمینه مهندسی شیمی از فارسی به انگلیسی ترجمه کرده اند. ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی شیمی باید توسط مترجم آشنا به موضوع مقاله انجام شود. از این رو مترجمان تخصصی مهندسی شیمی بر اساس گرایش ها تقسیم شده اند و ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی شیمی مربوط به هر گرایش به مترجم تخصصی همان گرایش سپرده می شود. این تفکیک موجب ترجمه تخصصی و صحیح مقالات مهندسی شیمی از فارسی به انگلیسی می شود. به عنوان مثال ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی شیمی مربوط به گرایش صنایع گاز باید توسط مترجمی انجام شود که بر اصطلاحات و مفاهیم  علمی صنایع گاز مسلط باشد تا ترجمه به طور تخصصی و با انتقال صحیح مفاهیم صورت گیرد. ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی شیمی توسط مترجمان زبده فارسی به انگلیسی در بخش ترجمه دپارتمان مهندسی شیمی پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) انجام می شود.

علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی مهندسی شیمی، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های مهندسی شیمی، ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های رشته مهندسی مهندسی شیمی، ترجمه فارسی به انگلیسی کاتالوگ و بروشور در زمینه مهندسی شیمی و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی رشته مهندسی شیمی توسط گروه مهندسی شیمی دپارتمان ترجمه پویان انجام می گیرد.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه سفارش ترجمه در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را ببینید.

گروه مهندسی شیمی علاوه بر ترجمه مقالات فارسی مهندسی شیمی، ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی مهندسی شیمی و همچنین ترجمه مقالات و متون انگلیسی رشته مهندسی شیمی را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی مهندسی شیمی و ویرایش مقالات انگلیسی مهندسی شیمی را ملاحظه کنید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.